piątek, 2 sierpnia 2013

001.| PROLOG

Księżyc, który dzisiejszej nocy lśnił w pełni okazałości na szaro-niebieskim niebie, odbił się w nożu przytkniętym do mojej szyi. Serce z każdą sekundą uderzało coraz szybciej i mocniej. Wciągnęłam cicho powietrze i delikatnie odrzuciłam moje blond loki.
 Barczysty, łysy mężczyzna, wyglądający na około czterdzieści lat, lewą ręką utrzymywał dłonie za moimi plecami, natomiast w jego prawej ręce, znajdowało się narzędzie, którym w ciągu jednej sekundy mógł odebrać mi życie.
 Przymknęłam delikatnie powieki. Przed oczami natychmiast pojawiły się różnorodne wspomnienia. Zaczęło się od tych banalnych - poznanie Tori, pierwsza lekcja gry na pianinie. Pamiętam to uczucie, gdy po raz pierwszy musnęłam palcami czarno-białe klawisze. Później pojawiły się te ważniejsze wspomnienia - te, które sprawiły, że jestem tą osobą i znajduje się właśnie tutaj.
 - No, no, no Harry. Ładną sobie panienkę wyrwałeś - cichy, gardłowy głos dochodzący z bliskich okolic mojego ucha sprawił, że omal nie krzyknęłam. Zdecydowanie szczuplejszy, jednak równie przerażający mężczyzna powoli odsunął się ode mnie i przesunął palcem po mojej talii, co sprawiło, że przeszedł mnie zimny dreszcz.
 Gwałtownie otworzyłam oczy. Skórzana kurtka i ciemnobrązowe loki kontrastowały z jasnością ulicy, znajdującą się za jego plecami. W zielonych tęczówkach malowało się przerażenie.
 - Puść dziewczynę, jej to nie dotyczy - powiedział, z zaskakującą pewnością w głosie. - Mam pieniądze - dodał, po chwili namysłu.
____________
przeczytałeś? proszę, zostaw po sobie komentarz. to dla mnie cholernie ważne i daje ogromnego kopa do pisania dalej. :) mam nadzieje, że się spodobało, kolejny rozdział zależy od ilości komentarzy. 

[@erudycja]

11 komentarzy:

  1. Super sie zapowiada! Chce być informowana o następnych rozdziałach.
    @erloely :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Pisz dalej, powodzenia. ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne opowiadanie, czekam na więcej! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się zaczyna (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zaczyna i czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super !!! Czekam z pierwszy rozdział. @werczii

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada sie super!

    OdpowiedzUsuń
  9. PIENIĄDZE, WSZĘDZIE PIENIĄDZE XD.
    NIE NO CZEKAM NA PIERWSZY ROZDZIAŁ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowida się geniealnie już czytam rozdziły : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Chloe była zwyklą, niewyróżniającą się z tłumu dziewczyną o urodzie zwykłej siedemnastolatki. Ale znalazł się ktoś, dla kogo warto było porzucić dotychczasowe życie. Ten ktoś ma czterech przyjaciół i bierze udział w X-Factorze.
    To nie będzie zwykła historia w stylu "kocham cię; ja ciebie też". W świecie sław rozpęta się prawdziwa wojna o miłość i jej przetrwanie...
    http://before-and-after-by-merr.blogspot.com/

    Percy Jackson jest zwykłym szesnastoletnim chłopakiem. Do czasu... Jego przyjaciółka (a może coś więcej...?) Annabeth skrywa przed nim pewną tajemnicę. Mężczyzna, ukazujący się Percy'emu we śnie twierdzi, że jest jego ojcem. Annabeth wyjawia chłopakowi niezwykłą prawdę: jest herosem, pół bogiem, pół człowiekiem. Jak poradzi sobie Percy w nowym życiu? Co się stanie, gdy Annabeth zostanie uprowadzona do podziemia? Kogo Percy spotka na swojej drodze i jak to wpłynie na poszukiwanie jego ukochanej?
    http://percyiannabeth.blogspot.com/

    Serdecznie zapraszam xx
    Merr

    PRZEPRASZAM ZA SPAM!

    OdpowiedzUsuń