piątek, 2 sierpnia 2013

reaktywacja.

Nie wchodziłam na tego bloga od roku. Sporo się pozmieniało, ale sentyment do historii pozostał. Postanowiłam wrócić, bo jak nie teraz to kiedy? W końcu mam trochę czasu na pisanie i chcę doprowadzić ją do końca. Za chwilę wstawię prolog, część z was czytała go już w moim twittlongerze, ale nie zaszkodzi zrobić to jeszcze raz i, jak możecie, zostawcie komentarz. ;) Nawet nie wiecie jaką radość sprawiają one autorowi.

O czym będzie blog?

To miał być zwykły piątkowy wieczór. Skończył się wizytą na komisariacie. Czy którekolwiek z nich wiedziało, że ten dzień zmieni ich dotychczasowe życie o sto osiemdziesiąt stopni? Czy miłość, która ich połączy zdoła przetrwać gwiazdorskie wybryki Harry'ego i przezwyciężyć strach Lauren? Czy będą potrafili wybaczyć sobie, że wciąż popełniają te same błędy? Czy poradzą sobie z powrotem demonów z przeszłości obojga, gdy zaczną one zagrażać ich życiu?

Mam nadzieje, że was zachęciłam, jeśli chcecie pogadać, jestem dostępna na twitterze pod nickiem @erudycja. Pozdrawiam was i do napisania niedługo. :)

1 komentarz: